VITA E

VITAMIN E & SELENIUM WITH GRAPE SEED EXTRACT  SHAKLEE

Harini saya nak citer pasal vitamin yang di kenali sebagai VITAMIN CINTA..wah macam menarik tertarik kan... :-)




Ianya juga amat terkenal mempunyai khasiat untuk meningkatkan kelelakian & menyuburkan organ reproduksi lelaki & wanita.

Sebanyak 50% Selenium di dalam badan lelaki berada di dalam testikel & duktus seminal. Selain itu, lelaki akan kehilangan selenium melalui air mani. Maka, suplemen Selenium yang cukup sangatlah membantu hubungan seksual bagi lelaki.

Vitamin E yang berfungsi sebagai antioksidan melindungi tubuh daripada kerosakan akibat akibat radikal bebas, menurut Medline Plus . Penyelidikan yang diterbitkan dalam isu Februari 2009 daripada "Jurnal Persatuan Perubatan India" menunjukkan bahawa bilangan sperma yang rendah mempunyai masalah untuk membebaskan kerosakan radikal dan vita E boleh digunakan dalam menjaga sperma terhadap kerosakan ini.

Bagi pasangan yang ingin mendapatkan cahaya mata, disyorkan utk mengambil vitamin e ini sbg salah satu usaha dalam meningkatkan tahap kesuburan..


Vitamin E juga berfungsi:


πŸ€ Mengurangkan jerawat

πŸ€ Kekalkan kesihatan kulit dan berpotensi menghilangkan parut-parut jerawat atau luka

πŸ€ Memberikan tona muka sekata

πŸ€ Mengurangkam kedut & garis halus pada muka

πŸ€ Menegang & menganjalkan kulit

πŸ€ Mengurangkan masalah kulit kusam & tidak bermaya

πŸ€ Menaikkan seri wajah & mengurangkan pori-pori  terbuka

πŸ€ Mengurangkan minyak berlebihan

πŸ€ Anti-penuaan yg tinggi membantu menahan radikal bebas

πŸ€ Melancarkan peredaran pembuluh darah, mencegah pembentukan darah beku, pembentukan sel2 baru (termasuk RNA & DNA) dan lain-lain.

πŸ€ Merangsang pengeluaran hormon utk tujuan kesuburan

πŸ€ Boleh mengeratkan lagi kasih syg suami isteri..

πŸ€ Dapat membantu meningkatkan kesuburan lelaki untuk sperma yang tidak sihat.









Orang kata BERDUA LEBIH BAIK... :-)



Kenapa Pengambilan Vitamin C dan E Secara Serentak lebih Optimum?

πŸ€ Melindungi arteri dengan mencegah pengoksidaan yang merosakkan kolesterol LDL dan membantu untuk menghalang pembentukan itu.

πŸ€ Antioksidan yang memainkan peranan penting dalam menghadkan kerosakan kepada sel-sel termasuk protein selular, DNA anda lemak yang membentuk membran sel.

 πŸ€ Manfaat untuk kulit-Kedua-dua nutrien memainkan peranan dalam melindungi sel-sel kulit dari kerosakan matahari kerana keupayaannya meneutralkan radikal bebas yang dihasilkan semasa terdedah kepada sinaran matahari.

πŸ€ Vitamin C membantu sintesis kolagen yang diperlukan untuk kulit yang sihat, manakala vitamin E pula untuk mengekalkan “cross-linked” yang sihat diantara gentian kolagen.

πŸ€ Sistem Imun Badan- Vitamin C membantu merangsang fungsi imun dengan menggalakkan pertumbuhan sel imun dan merangsang pelepasan interferon.

πŸ€ Vitamin E mengekalkan kesihatan sistem imun. Kedua-duanya berfungsi untuk mengawal fungsi imun tubuh.

πŸ€ Mengurangkan risiko penyakit Alzheimer. Satu kajian yang melibatkan hampir 5,000 peserta melihat kesan gabungan vitamin E dan antioksidan lain.

πŸ€ Para penyelidik mendapati bahawa setiap peserta yang mengambil 1000 IU vitamin E dan 500-1,000 mg vitamin C mempunyai 64-78 peratus lebih rendah risiko Alzheimer daripada kumpulan plasebo.

 πŸ€ Membantu untuk melindungi daripada kanser. Banyak kajian telah menunjukkan bahawa dos vitamin C yang tinggi dikaitkan dengan penurunan risiko kanser, dan boleh membantu untuk melawan kanser.

πŸ€ Di samping itu, beberapa kajian epidemiologi yang besar juga menunjukkan bahawa tahap vitamin E yang tinggi di dalam darah membantu melindungi daripada kanser.



Fuh....menarik jugak VITA E ni kan...dahla jimat tau 1 botol Vita E mengandungi 120 kapsul so 1 botol tahan 4 bulan  juga ye....ha..apa tunggu lagi tu...jangan malu jangan segan jom cepat-cepat order ....


Whats App saya LIZA 012-3645895



Disclaimer:* Produk-produk ini tidak bertujuan untuk membuat diagnosis, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit.






No comments:

Post a Comment