VIVIX SI TONIK AJAIB

Assalamualaikum...

Harini saya nak cerita pasal VIVIX SI TONIK AJAIB...apa yang best sangat pasal si VIVIX ni sampai ia viral sangat kan...


VIVIX terdiri dari kombinasi 4 bahan aktif dari tumbuhan di bawah:

🍀1. Polygonum Cuspidatum (Japanese Knotweed)

Tumbuhan ini adalah sumber utama kepada bahan RESVERATROL yang juga terdapat dari ektrak kulit dan biji anggur merah.

 🌸Resveratrol mengandungi bahan polifenol dan antioksidan yang dapat membantu untuk melambatkan penuaan, merendahkan kolestrol, meredakan tekanan darah, meningkatkan tenaga berterusan dan juga dapat membantu mengawal berat badan.

 🌸Kajian makmal telah membuktikan Resveratrol melawan penuaan di peringkat selular, mengaktifkan tindakan genetic  (DNA) untuk mengawaltur tindakbalas dalam badan yang normal. 🌟

🍀2. Muscadine Grape

Muscadine Grape ialah satu spesies anggur yang sangat unik kerana ia mengandungi lebih 1 (satu) kromosom  dari tumbuhan biasa, iaitu 20 kromosom.  Kelebihan ini menjadikan ia sepsis anggur yang paling kaya dengan POLIFENOL, satu bahan penting yang sangat baik untuk kesihatan terutamanya untuk pencegahan kanser.

 🌸Satu lagi bahan penting ialah Asid Ellagik yang tinggi yang membantu untuk menghentikan tindakan kimia penyebab kanser. Ia mempunyai sifat anti-mikrob dan anti-virus.

 🌸Satu lagi uniknya anggur ini ialah saiznya yang sebesar BOLA GOLF! 😲😲


🍀3. Purple Carrot

Purple Carrot merupakan sumber terbaik untuk Vitamin A, sumber ANTIOKSIDA yang MUJARAB termasuk antocianin (yang menyebabkan warna merah menyala, ungu atau biru pada buah).

🌸Antocianin membantu untuk antioksidan, anti-radang, anti mikrob dan juga anti kanser. Ia juga sangat baik untuk kesihatan saluran darah, platlet, dan lipoprotein yang penting untuk mengurangkan risiko penyakit jantung.

  🍀4. European Elderberry (Sambucus Niagara)

🌸Elderberry merupakan satu tumbuhan yang terkenal dalam rawatan tradisional untuk flu/selsema terutamanya influenza B. Ia dapat mengurangkan kesan akibat influenza seperti sakit otot dan ketidakselesaan akibat selsema.

🌸Ia mengandungi unsure Flavonoids, salah satu sumber antioksida yang sangat baik untuk mengukuhkan system imunisasi untuk melawan jangkitan bacteria dan virus.

🌸Elderbery turut kaya dengan kandungan Antocianin yang membantu untuk antioksidan, anti-radang, anti mikrob dan juga anti kanser. Ia juga sangat baik untuk kesihatan saluran darah, platlet, dan lipoprotein yang penting untuk mengurangkan risiko penyakit jantung.

🌸Bukan sekadar antioksidan, Elderberry juga ada vitamin A,B, C dan nutrient seperti asid amino. Kesemua nutrient ini baik untuk menguatkan imunisasi, merendahkan kolestrol, beri pelindungan kepada penyakit-penyakit kardiovaskular seperti serangan jantung & strok.

🌸Elderbery juga sangat baik untuk mengurangkan stress, penglihatan dan juga penghadaman.





Apa Kebaikan dan Kelebihan Vivix Shaklee ?


Vivix ini mempunyai banyak kebaikan dan manfaat pada tubuh kita.

Fungsi utamanya ialah:-

🌸Melindungi dan membaiki sellular DNA
🍁Memberi impak positif pada pengawalan genetik
🌸Menggalakkan pembentukan mitochondria (sumber tenaga dari sel)
🍁Melambatkan pembentukan proton AGE ( melambatkan penuaan – awet muda)
🌸Selain daripada yang diatas, apalagi kebaikan dan kelebihan Vivix Shaklee ini ?

Vivix ini juga membantu dalam kesihatan jantung, kesihatan otak,  kesihatan sistem imun, kesihatan sendi, perlindungan anti oksidan, memperbaiki penglihatan dan penghadaman, kanser  dan lain lain lagi.




Siapa yang perlukan vivix?

✔Pesakit kencing manis
✔Pesakit gout
✔Pesakit jantung
✔Pesakit SLE
✔Pesakit cyst
✔Pesakit sendi
✔Orang yg nak awet muda luar dan dalam secara sihatI
✔Orang yg nak elakkan dari penyakit kronik dan kanser
✔...dan banyak lagi


Bukanlah Vivix mampu pulihkan 100% penyakit2 kronik ni, tapi insyaAllah dapat kurangkan risiko komplikasi yg lebih serius akibat drpd penyakit tersebut.

At least kita usaha dan ikhtiar utk reduce the seriousness level of the illness kan? Usaha tu yg Allah tengok ❤

Untuk pertanyaan lebih lanjut whats app aje saya LIZA 012-3645895

Disclaimer:* Produk-produk ini tidak bertujuan untuk membuat diagnosis, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit.




No comments:

Post a Comment