Rahsia ESP Shaklee Selalu Out Of Stock

Harini saya suka nak kongsikan Rahsia ESP Shaklee Selalu Out Of Stok. Saya lebih suka nak gelarkan ESP ni sebagai Amazing ESP salah satu "Pisang goreng panas" SHAKLEE 

ESP merupakan salah 1 produk dari SHAKLEE yang sangat laris...restock je abis..restock je SOLD OUT...kan macam Pisang Goreng Panas ....nak tahu kenapa ?






Supplement berasaskan non-GMO (non Genetically Modified Organism) soya terbaik dalam pasaran supplement kesihatan zaman ini.

Apa Bezanya ESP Dengan Susu Soya di Pasaran ?

Soya non-GMO

Shaklee menggunakan soya non-GMO. Ianya tidak dihasilkan secara genetik atau dalam erti kata lain, tidak diubah daripada keadaan asalnya. Shaklee menggunakan proses pensijilan tersendiri yang dikenali sebagai Identity Preserved Program (IPP).

Program ini memastikan kacang soya bebas daripada pendedahan perubahan genetik. Daripada benih sehingga penyimpanannya, anda boleh yakin dengan komitmen Shaklee di dalam penggunaan ramuan-ramuan yang semulajadi dan berkualiti.

Menurut saintis dari Brazil, Dr.Louis, toksin akan dibina tanpa disedari apabila gen baru dimasukkan ke dalam sel tumbuhan. Jadi, penghasilan soya secara genetik sebenarnya TIDAK DIJAMIN KESELAMATANNYA. Dan kos menghasilkan soya genetik ini adalah LEBIH MURAH berbanding non-GMO soya!

Oleh itu, kebanyakan syarikat pengeluar minuman berasaskan soya memilih untuk menghasilkan minuman soya secara genetik. Sebab itu juga, harga ESP Shaklee adalah lebih tinggi daripada yang lain. Ini kerana proses penghasilan ESP Shaklee bukanlah mudah!


Mengandungi 9 Asid Amino Penting

Salah satu ciri yang paling berharga kacang soya adalah bahawa ia adalah protein yang lengkap dan memberi SEMUA 9 asid amino penting. Badan memerlukan ini sehari untuk menghasilkan hormon, jus penghadaman, antibodi, dan enzim.


WALAU BAGAIMANAPUN, tidak semua kacang soya adalah sama. Kualiti dan amino kandungan asid akan berbeza-beza berdasarkan keadaan tanah, dan berkembang dan menuai keadaan berubah-ubah. Jika satu asid amino penting hilang, sistem imun boleh tertekan 30%, dan banyak fungsi badan yang penting ditangguhkan atau dihentikan.


Oleh itu, adalah penting bahawa setiap kelompok kacang soya diperiksa untuk kandungan asid amino jika kita mahu bergantung kepada isolat soya itu menyediakan bekalan yang DIJAMIN daripada sembilan asid amino penting. Dan ESP Shaklee ada menyediakan semua sembilan asid amino penting.


Pembersihan Menggunakan Air Bukan Alkohol

Sesetengah protein soya diproses dengan alkohol. Cara pemprosesan ini bukan sahaja menghilangkan isoflavon yang bermanfaat, malah membentuk kontaminasi bersilang dengan bahan-bahan kimia yang digunakan dalam pemprosesan. Ia akan memusnahkan kandungan isoflavon sehingga 88%! Sedangkan isoflavon itu diperlukan untuk mengurangkan risiko kanser payudara, prostat, paru-paru, usus dan kanser umum lain kerana peranannya dalam mempengaruhi metabolisma hormon reproduksi dan aktiviti biologi.

Berbeza dengan soya dalam ESP Shaklee, ianya dicuci dengan air untuk mengekalkan isoflavin genistin dan daidzin yang kritikal demi membekalkan anda dengan keseluruhan kebaikan soya.

Dihasilkan Pada Suhu Yang Rendah

Penghasilan ESP Shaklee dibuat pada suhu yang rendah. Asid amino adalah sangat sensitif kepada haba. Dalam beberapa kajian, protein memasak telah ditunjukkan untuk memusnahkan sehingga 50% daripada beberapa Asid Amino. Jika seorang individu secara konsisten menggunakan diet yang kurang dalam semua asid amino penting, boleh menyebabkan perkembangan otak dan hormon, atau lain-lain pembangunan tisu badan yang tidak mencukupi.

Penyingkiran Bahan Anti-Tyrosine / Anti-Growth

Orang Asia yang memakan soya dalam jumlah yang besar selama bertahun-tahun, telah mengetahui bahawa soya mentah mengandungi bahan “anti-growth”, “anti-tyrosine”. Kekurangan tyrosine akan menyebabkan tekanan darah yang rendah, suhu badan yang rendah, dan restless leg syndrome (RLS).

Oleh itu, orang Asia sentiasa memasak makanan soya mereka secara sederhana untuk menyahaktifkan bahan “anti-tyrosine/anti-growth”.



ESP Shaklee melalui proses mengekstrak yang membuang bahan ini, tetapi dalam masa yang sama menyimpan soya dalam bentuk yang mentah untuk mengekalkan tahap tertinggi AMINO ASID dan isoflavon, yang sangat sensitif terhadap haba.







ESP ni bukat takat 3in1 je tapi 1000 in 1 tau kelebihannya. Dari dalam badan sampai ke kulit luaran, dari atas rambut hingga ke hujung kaki semua akan dapat kebaikan ESP ni.




🌱 Cantikkan dan anjalkan kulit. ESP membantu untuk perbaharui sel kulit yang rosak, membina kollagen, mencerah dan menggebukan kulit.



🌱 Kurangkan masalah jerawat, parut & jeragat.



🌱 Awet muda - Pengambilan secara konsisten akan buat kulit tampak muda disebabkan protein berfungsi untuk memperbaharui sel kulit, menguatkan kuku, rambut dan sekaligus memelihara organ dalaman kita.



🌱 Mencerahkan & melembapkan kulit

🌱 Merawat pori terbuka. ESP juga membantu untuk mengecilkan pori di wajah dan juga memudarkan jeragat.




🌱 Banyakkan susu badan - Untuk ibu yang direct breastfeeding ESP sangat membantu untuk meriahkan susu badan + memekatkan susu. Jadinya anak cepat kenyang dan takkan bangun malam terlalu kerap untuk menyusu.









🌱 Meningkatkan tahap kolestrol baik


🌱 Membantu menghilangkan gastrik

🌱 Menguatkan tulang


🌱 Menggalakkan pertumbuhan sel baru

🌱 Kurangkan stretch mark







🌱 Mengurangkan risiko kanser

🌱 Kuatkan rahim - sesuai utk yg merancang hamil & lepas keguguran



🌱 Membekalkan tenaga - ESP membantu as energy booster, sesuai untuk semua yang bekerja, student dan tak lupa suri rumah yang perlukan tenaga ekstra untuk menguruskan rumah.




🌱 Slimming - ESP merupakan instant protein yang 'cholestrol-free', rendah lemak dan paling penting kaya dengan vitamin.









🌱 Kenyang lebih lama - ESP membantu untuk buat kita rasa kenyang lebih lama sambil mengawal selera makan. Untuk mereka yang nak kurus penting untuk minum ESP.





🌱 Menganjalkan asset wanita



🌱 Menyihatkan rambut



🌱 Menguatkan tulang

🌱 Cepatkan proses penyembuhan luka lepas bersalin

🌱🌱BONUS - boleh dibuat masker 🌱🌱 wahh...best ke best??









PERLU KE KITA AMALKAN PROTEIN ?

Yes!!!! sangat perlu dan sangat penting. Protein ni asas kepada badan kita. Bila badan kurang protein, pembentukan sel tak kan sempurna, Tissue badan rosak, seterusnya organ badan pun akan affected.

Macam tu jugak dengan protein. Bila badan dapat protein yang cukup, makanya terjagalah setiap organ yang ada dalam badan kita. Bila semua organ berfungsi baik, risiko terkena kanser pun sangat rendah ! Nauzubillah...mintak jauhla dari kite semua dari penyakit merbahaya ni...



Patutlah ESP Shaklee ni menjadi pilihan ramai. Ada banyak kelebihan rupanya .

ESP Shaklee kaya dgn protin dan protin adalah bahan utama dalam pembentukan organ dan tisu tubuh yang sihat
.
Nak cantik..Nak sihat..Nak putih..Nak gebu..Jom minum ESP 🍢




Jika anda berminat untuk order bolehla whats up saya


     whats app LIZA 012-3645895@
bagi yang access blog ini melalui handphone terus klik di sini www.wasap.my/60123645895


FB : Kasmaliza Othman
IG : LoveMrVitamin




Daftar Ahli Satu Kelebihan
Dapatkan produk SHAKLEE berserta diskaun 15-20% yang lebih menjimatkan dengan mendaftar sebagai ahli Shaklee sekarang.


Anda juga boleh mendaftar secara terus dengan SHAKLEE di icon di bawah ini :-

http://www.shaklee.com.my/?joinnow=1246697



2 comments: