Ganjaran Berbisnes Bersama Shaklee

Setiap orang yang berbisnes pastinya inginkan pulangan, keuntungan ataupun ganjaran. Jarang-jarang sahaja orang berbisnes semata-mata ingin mengisi masa lapang sahaja.




Kelebihan sebagai Pengedar Shaklee, anda berpeluang untuk mendapatkan pelbagai ganjaran iaitu:-


Untung Runcit

Ini adalah Untung Runcit yang anda dapat dari jualan produk. Katakan anda membeli produk dengan Harga Pengedar (DP) dan anda menjual semula produk dengan Harga Runcit (SRP) yang telah disyorkan , maka anda mendapat Untung Runcit dari perbezaan harga tersebut.
(Untung Runcit = SRP - DP)



Bonus Kumpulan Peribadi



Apabila anda dan Pengedar Kumpulan Peribadi (downline anda) anda menjana jualan produk bulanan, anda akan menerima bonus berdasarkan jumlah jualan produk tersebut.

Jumlah Bonus Kumpulan Peribadi dibayar berdasarkan kepada jumlah jualan terkumpul bagi bulan kelayakan berdasarkan Jadual Bonus Kumpulan Peribadi Shaklee .



Bonus Kepimpinan


Anda berpeluang untuk mendapat bonus kepimpinan ini apabila anda telah mencapai tahap Senior Supervisor dan mula membina Supervisor lain di dalam organisasi anda sendiri.

Anda akan mendapat Bonus Kepimpinan bulanan pada jumlah setiap Pemimpin Perniagaan sehingga enam generasi di bawah anda, bergantung pada pangkat anda. Ini adalah bonus atas usaha anda bagi menyokong dan membangunkan kumpulan anda.



Bonus Infiniti



Bonus Infiniti adalah bonus bulanan yang dibayar maksimum 1.5% di atas Nilai Mata Kumpulan (GPV) bagi setiap orang berdasarkan Pangkat anda serta Pangkat Pemimpin Perniagaan dalam
organisasi anda - bermula dari pangkat Coordinator.



Program Gold Ambassador (Duta Emas)

Sebagai Pengedar Shaklee, anda berpeluang dan mempunyai keistimewaan untuk memperluaskan perniagaan anda ke peringkat antarabangsa.


Insentif Tahunan & Program Pengikhtirafan


Program Lawatan Insentif

Berusaha untuk dapatkan Mata Ganjaran yang akan membolehkan anda dan ahli keluarga anda layak untuk lawatan ke destinasi yang hebat di seluruh dunia serta mendapat pengikhtirafan dan ganjaran wang tunai untuk tahap pencapaian anda sepanjang tahun. Ini bukan calang-calang lawatan ye, tetapi ianya bertaraf 5 bintang.


Pengikhtirafan


Anda akan diikhtiraf dan diberi ganjaran di atas kejayaan anda setiap tahun.




Program Subsidi Kereta (Car Bonus)

Apabila anda Berjaya mencapai pada tahap Supervisor, anda akan berpeluang untuk mendapat bonus kereta bulanan. Pemimpin yang layak untuk program ini anda di berikan anugerah tunai,  terpulang pada anda nak menggunakan ganjaran tersebut untuk membayar kereta bulanan anda sekarang atau untuk membeli kereta baru.

Peserta bagi program ini perlu memenuhi pra-syarat jumlah unit setelah yang diperlukan selepas di mana beliau boleh mendapat pencapaian bonus tunai bulanan memenuhi syarat-syarat jumlah unit bulanan yang diperlukan.



Insentif Tahunan & Pengikhtirafan




Program Lawatan Insentif

Sebagai seorang pemimpin perniagaan (pangkat Supervisor dan di atas), anda boleh mengumpulkan mata persidangan secara bulanan. Jumlah mata yang dikumpul dalam tahun kewangan (April hingga Mac) akan melayakkan anda dan ahli keluarga untuk melancong ke desitinasi hebat yang dianjurkan oleh Shaklee, dalam Negara dan sekeliling dunia.

Pengiktirafan

Pemimpin perniagaan (pangkat Supervisor dan ke atas), akan diiktiraf secara tahunan atas pencapaian mereka.


Jika anda ada apa-apa pertanyaan atau berminat untuk order boleh whats app saya

LIZA 012 3645895



http://www.wasap.my/60123645895
ATAU

Anda terus boleh order online melalui website Shaklee




Shaklee ID : 1246697

Kasmaliza Othman

FB : Kasmaliza Othman

IG : LoveMrVitamin



Daftar Ahli Satu Kelebihan


Dapatkan produk SHAKLEE berserta diskaun 15-20% yang lebih menjimatkan dengan mendaftar sebagai ahli Shaklee sekarang.



Anda juga boleh mendaftar secara terus dengan SHAKLEE dengan klik icon di bawah










Disclaimer:* Produk-produk ini tidak bertujuan untuk membuat diagnosis, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit.

No comments:

Post a Comment