Kelebihan Mendaftar Sebagai Ahli Shaklee

Anda berminat menjadi ahli Shaklee tetapi tak tahu bagaimana cara yang betul. Jangan risau anda telah memilih untuk membaca artikel ini bermakna anda telah membuat pilihan yang tepat.
Bagaimana caranya , senang sahaja.


Ingin menjadi ahli/pengedar Shaklee yang berdaftar



Anda boleh memilih untuk mendaftar dengan 2 cara iaitu :-

  1. Membayar yuran pendaftaran sebagai ahli Shaklee sejumlah RM80.00 (Semenanjung) atau RM90.00 (Sabah/Sarawak).
  2. Membeli barangan Shaklee melebihi 200 points (uv) / mata iaitu anggaran RM750.00


Berapa modal yang di perlukan ?


Cukup hanya dengan mendaftar dengan yuran keahlian Shaklee sebanyak RM80.00 (Semenanjung) atau RM90.00 (Sabah & Sarawak).

Tak perlu memeningkan kepala mencari modal untuk memulakan bisnes ini. Produk dan penghantaran akan diuruskan 100% oleh pihak Shaklee Malaysia.

Namun jika anda berhajat untuk membuat khidmat penghantaran sendiri kepada pembeli COD (cash on delivery) anda bolehlah menyimpan sedikit stok , pada permulaan tak perlu . Saya dulu pada mulanya memang takde stok di tangan namu selepas mendapat keuntungan dari menjual produk ini saya mula menyimpan stok untuk kemudahan COD kepada pembeli.



Ingin Mendaftar Sendiri di Cawangan/branch Shaklee



Jika anda ingin mendaftar sendiri di cawangan Shaklee pun boleh . Caranya senang sahaja.

Langkah pertama anda perlukan seorang penaja (sponsor) iaitu seorang ahli Shaklee (SID) yang telah berdaftar dengan Shaklee. Anda hanya perlu guna ID penaja iaitu saya sendiri  ID 1246697 KASMALIZA OTHMAN .

Dapatkan borang daftar di kaunter dan isikan butir peribadi anda dan masukkan id saya   ID 1246697 KASMALIZA OTHMAN sebagai penaja / sponsor . Itu sahaja as simple as that :-)

Tahniah anda telah menjadi ahli berdaftar Shaklee dan LAYAK utk dibimbing oleh saya dan team saya yang awesome di bawah seliaan dan bimbingan Master Adilah & Master Fahmy .

Pastinya banyak ilmu dah rahsia bisnes mereka dalam Shaklee sehinggakan mereka berjaya mendapat ranking tertinggi dalam Shaklee iaitu Master Coordinator.

Kelebihan daftar dan jadi ahli Shaklee


Sudah tentu dari segi penjimatan harga produk dimana dapat membeli dengan harga ahli. Setiap pembelian anda, anda akan diberikan points (uv) dan ditukarkan kepada wang tunai (bonus) pada setiap bulan seandainya mencapai minimum UV yang telah di tetapkan.




Berapa bonus yang anda inginkan, anda sendiri yang menentukannya. Tapi of cozla seiring dengan usaha kan .

Jangan salah paham ye, bonus ni bukan untuk pengedar Shaklee yang ingin berbisnes sahaja, tetapi untuk pengedar yang membeli produk Shaklee untuk makan sendiri , untuk kedua ibu bapa dan untuk sesiapa sahaja. Best tak beli suplimen anda di bayar semula dengan tunai sekiranya cukup minimum UV. Saya dahulu pun bermula dari makan sendiri sahaja.:-)

Percutian 5 Bintang /Umrah  di taja Shaklee


Shaklee akan menaja percutian bertaraf 5 bintang , kalau bertaraf 5 bintang tu paham-paham ajela layanannya macammana pula ye..ini bukan percutian semata-mata setakat cop passport dan fly..bukan macam tu aje tau..kalau anda berminat nak tahu lebih lanjut boleh baca di sini.



Car Bonus Reward


Shaklee bukan ada Cash Bonus Reward sahaja tau, malah ada Car Bonus Reward , tapi..tapi Shaklee bukan seperti MLM yang lain yang menawarkan sebiji kereta, tetapi Shaklee akan reward anda dalam bentuk tunai jadi terpulang pada anda bagaimana nak uruskan reward tunai yang di beri .


Kelas Bimbingan



Jangan risau of course la ada kelas bimbingan, jika anda memilih penaja yang 'betul'. Anda pasti tertanya-tanya jika anda langsung tiada knowledge pasal Shaklee dan tidak tahu menahu pasal produk Shaklee, anda tidak perlu rungsing lagi kerana team kami akan bimbing anda, cara berniaga di IG, Facebook, Fan Page dan juga Blog.

Kelas online Whats app

Whats app group COD


Di zaman teknologi serba canggih ni segala-galanya di hujung jari, semuanya online. Setiap hari insyaAllah pasti ada kelas produk dan pelbagai kelas ilmu agama juga di selitkan sekali.

Jika memerlukan perjumpaan secara peribadi untuk bimbingan pun boleh. Depends pada situasi dan permintaan. Penaja atau upline ni ibarat ibu kepada anak, cikgu kepada murid-murid, apa sahaja kita akan merujuk kepada ibu atau cikgu kan.


KENAPA ANDA MESTI JOIN TEAM SAYA




"BUAT SAMPAI JADII" , kami akan latih anda dari ZERO to HERO. Bayangkan bayi , mana ada bayi selepas di lahirkan terus berlari kan.. mestila ada step-step yang akan di laluinya..betul tak?
Kalau anda nak tahu doctor pun ada yang join team kami  tau.

Team kami mempunyai pakar blog, pakar FB , pakar IG, pakar produk ..pakar VLOG (ala...yang biasa orang tengok video kat you tube tu..macam tula jangan tak tahu blog & Vlog ni macam teknik Halimunan tau...senyap-senyap sale masuk..nak tahu lebih lanjut kenalah join kami.
orang akan cari anda

anda tak perlu cari orang


Bisnes Shaklee ni mudah aje, anda tak perlu cari2 orang ye.. orang yang akan cari anda. Saya dahulu hanya menjadi ahli kerana consume Shaklee tak terfikir pun nak buat bisnes , dan surprisingly bila kita makan , dapat pulak Shaklee effect tu pada kita of cozla kita rasa seronok nak share kan.

Tak sangka juga ramai sebenarnya yang inginkan produk Shaklee tapi tak tahu bagaimana nak dapatkannya. So kiranya saya ni macam Kedai Bergerak la untuk diorang , kumpul-kumpul order dan beli barang di Shaklee, nak walk in boleh  nak online pun boleh..

Alahai modal tak keluar pun sebab, diorang yang order dah pun buat pembayaran. So kite tunggu nak belikan, dapat untung runcit dan bonus tunai di bayar oleh Shaklee pada setiap bulan.

Jika anda sekarang masih bekerja , jangan risau buat aje sebagai sambilan, kalau anda nak tahu , secara sambilan pun boleh dapat  bonus 4 angka tau.



So jangan fikir panjang. Apa tunggu lagi, saya boleh uruskan pendaftaran anda sekarang juga. Samada anda berniat untuk  Berniaga Online Dari Rumah Jana Pendapatan Lumayan  atau untuk makan sendiri pun takde masalah boleh register sekarang. Mana tahu dari makan sendiri anda akan dapat pulangan tunai 4-5 angka. Siapa tahu kan?  Better late then never!!





Jika anda berminat untuk join boleh whats app saya LIZA 012 3645895

www.wasap.my/60123645895

Shaklee ID : 1246697
Kasmaliza Othman
FB : Kasmaliza Othman
IG : LoveMrVitamin


Daftar Ahli Satu Kelebihan

Dapatkan produk SHAKLEE berserta diskaun 15-20% yang lebih menjimatkan dengan mendaftar sebagai ahli Shaklee sekarang.

Anda juga boleh mendaftar secara terus dengan SHAKLEE di icon di bawah





Disclaimer:* Produk-produk ini tidak bertujuan untuk membuat diagnosis, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit.

1 comment:

  1. banyak kelebihan jadi ahli shaklee ni. patut la ramai join

    ReplyDelete