Kualiti dan Keselamatan Produk Shaklee

Di zaman teknologi serba canggih ni kita di lambakkan dengan pelbagai produk makanan dan kecantikan. Lebih-lebih lagi dengan pembangunan dunia IT segala penyebaran maklumat pantas di sampaikan atau di viralkan melalu media social seperti FB , IG , Twitter dan sebagainya.

Namun adakah kita juga termasuk dalam golongan yang mudah terpedaya dengan iklan-iklan sebegitu yang menjanjikan keputusan dan keberkesanan yang pantas . Pastikah anda bahawa bahan-bahan yang terkandung di dalam produk tersebut adalah selamat? Ataupun produk tersebut daripada bahan-bahan yang boleh di beli secara borong seperti produk timbang kilo? Awas! Hati-hatilah jangan lihat pada harga dan iklan sahaja . Kaji betul-betul sebelum membeli kerana jika tersalah pilihan buruk akibatnya.



Kenapa Mesti Percaya Pada Kualiti dan Keselamatan Produk Shaklee?

Perkara yang paling penting untuk di titikberatkan adalah kandungan produk tersebut. Produk yang selamat pastinya datang daripada bahan-bahan yang berkualiti, dan itulah yang kami gunakan. Keselamatan mutlak amat penting di Shaklee, dan standard Shaklee tiada tandingannya.

Bahan-bahan untuk menghasilkan produk Shaklee dipilih secara teliti untuk memenuhi standard prestasi dan penyaringan yang tinggi. Malah, standard ketulenannya adalah antara yang paling ketat dalam industri nutrisi dan pemakanan berkhasiat untuk memberi jaminan bahawa semua produk Shaklee adalah selamat.





Kajian

Untuk memastikan produk Shaklee selamat digunakan , lebih 100,000 ujian kualiti di lakukan pada setiap tahun.
Shaklee menguji lebih daripada 250 ujian racun serangga, dimana ia melebihi syarat yang di tetapkan oleh  UNITED STATES PHARMACOPEIA (USP).

Shaklee juga menyaring lebih daripada 350 bahan tercemar, racun serangga dan bendasing untuk setiap bahan botani baharu. Bahan cemar lain seperti logam berat, sisa pelarut, kehadiran radiasi dan pencemaran mikrob turut menjalani penyaringan.

Shaklee juga tidak melakukan ujian ke atas haiwan.

Kajian Suplemen Pemakanan Shaklee [Shaklee Dietary Supplement Study] adalah kajian bebas oleh University of California, Berkeley, ke atas corak penggunaan, status kesihatan dan nutrisi pengguna jangka panjang pelbagai suplemen pemakanan.

Kajian rentas-silang ini telah diterbitkan dalam Nutritional Journal, jurnal saintifik ulasan-sejawat atas talian pada Oktober 24, 2007.
http://www.nutritionj.com/content/6/1/30




Lebih 100 Pembentangan & Kertas Saintifik di terbitkan

Produk Shaklee disokong oleh lebih daripada 100 pembentangan dan kertas saintifik yang diterbitkan, yang membuktikan bahawa ia membawa perubahan kepada kesihatan anda.

Salah satu ujian ini ialah Kajian Penanda Aras, yang menunjukkan bahawa orang yang mengambil suplemen Shaklee memiliki kesihatan yang jauh lebih baik berbanding mereka yang mengambil satu multivitamin lain atau tiada suplemen sama sekali.


Tiada Bahan Pengawet, pemanis atau Perasa Tiruan


Tetap dengan prinsip Shaklee ingin mengekalkan kesemulajadiannya, semua produk Shaklee tiada bahan pengawet , pemanis atau perasa tiruan . Tanpa kita sedari segala produk di luar sana di campur dengan pelbagai perisa tiruan.




Bebas Gluten


Produk kami Bebas Gluten, berita baik untuk mereka yang mengalami alahan gluten dan sensitif-gluten. Dengan produk bebas gluten, kami mahu anda memiliki usus dan sistem penghadaman yang lebih sihat.



Bukan GMO (non-GMO)

Produk Shaklee adalah bebas GMO dan disahkan melalui Program Pengekalan Identiti (Identity Preserved Program (IPP)), pendekatan paling dipercayai untuk memastikan produk kami kekal Bukan- GMO dari peringkat biji benih hingga ke proses pengilangan.

Terbiodegradasi


Berpegang pada prinsip selamat, handal dan mesra alam, produk Get Clean Home Care kami adalah Terbiodegradasi yang tidak mengandungi fosfat, nitrat atau borat. Kami menjadikannya satu tanggungjawab dan amanah untuk menjadikan planet kita lebih sihat sepanjang masa.

Terbukti


Para saintis Shaklee sentiasa mencari bahan dan ramuan yang tulen dan mujarab dari alam semula jadi, semakan terbitan saintifik dan melakukan kajian mereka sendiri untuk mengesahkan keberkesanan dan kemujarabannya.


Telomere

Kajian Telomere menunjukkan bahawa pengguna Shaklee yang mengambil suplemen Shaklee selama 5 tahun mempunyai telomere lebih lama berbanding pengguna yang sihat tanpa-suplemen.

Produk Di Patenkan


Produk Shaklee mempunyai lebih daripada 70 paten dan sedang-dipaten..
Sistem pelepasan berpaten Shaklee dicipta untuk memperbaiki dengan ketara kadar penyerapan nutrien utama dalam tubuh, menyediakan nutrien yang betul, di lokasi yang betul dan pada masa yang tepat.



Shaklee menitikberatkan pendekatan gaya hidup sihat jangka panjang adalah merangkumi pilihan pemakanan makanan seimbang,gaya hidup sihat, senaman dan suplimen bagi mencapai kesihatan yang optimum.



Video Credit to Shaklee US




Jika anda ada apa-apa pertanyaan atau berminat untuk order boleh whats app saya

LIZA 012 3645895

http://www.wasap.my/60123645895


Shaklee ID : 1246697

Kasmaliza Othman

FB : Kasmaliza Othman

IG : LoveMrVitamin




ATAU

Anda terus boleh order online melalui website Shaklee



Daftar Ahli Satu Kelebihan



Dapatkan produk SHAKLEE berserta diskaun 15-20% yang lebih menjimatkan dengan mendaftar sebagai ahli Shaklee sekarang.


Anda juga boleh mendaftar secara terus dengan SHAKLEE dengan klik icon di bawah



http://www.shaklee.com.my/?joinnow=1246697



Disclaimer:* Produk-produk ini tidak bertujuan untuk membuat diagnosis, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit.

No comments:

Post a Comment