Review Produk Shaklee

Assalamualaikum..hari ni saya nak share pasal produk shaklee..

Dulu saya pernah consume ESP dan Omega tapi biasala kan hangat-hangat taik ayam kan..hi..hi..kejap makan kejap tak..

Ada satu kejadian ni yang tetiba menggerakkan hati saya. Ada seorang sahabat ni dia muda lagi 20 an macam tu dengan anak 1 umur 2 tahun. Saya dapat berita dia telah meninggal dunia ketika ingin mendapatkan rawatan di klinik kerana asthma lalu meninggalkan anaknya yang masih kecil dan tak mengerti apa-apa.

Saya terdetik selama ni saya sering berulang alik ke hospital swasta (company tanggung semuanya) berjumpa dengan Doktor Pakar memandangkan saya mempunyai penyakit asma atau lelah, migrain yang kuat, sakit tulang belakang ,sakit lutut  dan resdung.

Berapa lama lagi saya harus menjalankan rutin saya setiap bulan menelan pelbagai jenis steroid  bertahun lamanya.Mati itu pasti tapi kita sebagai manusia kan mesti berikhtiar.



Saya bermula dengan membeli 2 botol VIVIX dan secara tak langsung mendapat keahlian Shaklee percuma. Dan yang bestnya saya layak untuk dapat bonus dari Shaklee dalam bentuk tunai sebanyak RM34. Beli vitamin dapat pula cashback mestila seronok kan.



Selepas tu saya add on lagi Omega,Lecithin, Alfafa,Vita C , Bcomplex ,Ostematrix ,ESP ,Cinch,Garlic,Herb Lax,Nutriferon,Peppermint Ginger Vitalea dan sekarang yang terbaru Coq troll.

Pada awal pengambilan VIVIX dalam 2hari macam tu saya rasa penat letih dan mengantuk sangat tau..memang rasa nak tidur aje..rasa lemah...tapi saya tekad teruskan sebab saya yakin ini adalah body adjustment reaksi positive yang berlaku dalam badan saya.

Lepas 2 hari saya dah ok tapi mengalami demam dan bersin tanpa henti berlanjutan 1 minggu. Masuk minggu kedua eh..eh..saya dah tak bersin lagi..resdung saya telah berkurang..alhamdulillah..migrain saya pun sama..biasanya saya nikalodi serang migrain hanya injectionlah cara yang dapat menghilangkan sakit tu..dan yang penting lelah saya juga semakin menunjukkan perubahan.Alhamdulillah ..Terima kasih Allah terima kasih Shaklee..

Anak-anak saya pun dah start consume Shaklee iaitu Mealshake,vitakids dan omega. Alhamdulillah kesihatan makin baik.




Ada orang cakap dia makan tak jadi apa pun..cuba tanya diri sendiri berapa lama awak makan Shaklee? Disiplin kah anda makan setiap hari atau pun makan bila anda ada mood saje..Cukupkah pengambilan air kosong dalam badan anda? Erm kalau semua nya "tak" hi..hi...jawapannya ada pada anda sendirilah..Ambil apa pun suplimen ia perlukan kesabaean yang tinggi...semoga Allah memudahkan urusan anda dan memberi kesihatan yang baik kepada kita semua..insyaAllah saya harap sedikit sebanyak saya dapat membantu anda







Jika anda ada apa-apa pertanyaan atau berminat untuk order boleh whats app saya

LIZA 012 3645895

http://www.wasap.my/60123645895


Shaklee ID : 1246697

Kasmaliza Othman

FB : Kasmaliza Othman

IG : LoveMrVitamin


ATAU

Anda terus boleh order online melalui website Shaklee



Daftar Ahli Satu Kelebihan



Dapatkan produk SHAKLEE berserta diskaun 15-20% yang lebih menjimatkan dengan mendaftar sebagai ahli Shaklee sekarang.



Anda juga boleh mendaftar secara terus dengan SHAKLEE dengan klik icon di bawah





http://www.shaklee.com.my/?joinnow=1246697




Disclaimer:* Produk-produk ini tidak bertujuan untuk membuat diagnosis, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit.

No comments:

Post a Comment