Pengedar Shaklee Cheras

Assalamualaikum dan salam sejahtera.

JOM KLIK VIDEO NI..



Warga Cheras , Selangor dan Kuala Lumpur yang ingin mendapatkan produk Shaklee boleh mendapatkannya melalui saya Kasmaliza Othman SID 1246697 Shaklee yang aktif .






Kawasan COD (cash on delivery)

Kawasan COD meliputi kawasan Cheras, Batu 9,Hulu langat, Cheras Perdana, Cheras Hartamas, Tamman Connought, Bandar Mahkota Cheras , Bandar Tun Hussein Onn, Balakong, Sungai Besi ,Sri Petaling, Sri Kembangan, dan Jalan Pudu.

Bagi yang di luar kawasan COD , produk akan di pos menggunakan Gdex atau Citylink  .


Kenapa Shaklee??


Keluarga Shaklee saya di bawah bimbingan Celikvitamin Group

Saya ingat lagi saya mula-mula menjadi ahli  apabila saya mendapat keahlian percuma dengan pembelian twin pack VIVIX  .

Saya memilih untuk menjadi Pengedar Sah Shaklee apabila saya sendiri merasai Shaklee Effect dari penggunaan produk Shaklee secara konsisten dan disiplin..

Dahulu saya merupakan pengunjung tetap hospital-hospital Swasta di Kuala Lumpur kerana saya mempunyai masalah kesihatan seperti asthma, migrain, sakit tulang belakang, lutut dan tumit..

Tapi sekarang Alhamdulilah syukur ke hadirat Illahi Allah Maha Penyembuh..dengan berkat kesabaran , sakit yang saya alami semakin berkurang..


Anda mempunyai masalah kesihatan atau anda ingin menjaga kesihatan demi masa depan yang lebih terjamin?

Artikel berkaitan:

https://www.bicaranutrisi.com/tips/pengedar-shaklee-cheras/

Jika anda berminat untuk order boleh whats app saya LIZA 012.3645895 klik saje di bawah ni:-

www.wasap.my/60123645895


ATAU


Anda terus boleh order online melalui website Shaklee



https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=c5ecbc9e8ba21e24c01efc6842e13616




Daftar Ahli Satu Kelebihan

Dapatkan produk SHAKLEE berserta diskaun 15-20% yang lebih menjimatkan dengan mendaftar sebagai ahli Shaklee sekarang.

Anda juga boleh mendaftar secara terus dengan SHAKLEE di icon di bawah


http://www.shaklee.com.my/?joinnow=1246697













Disclaimer:* Produk-produk ini tidak bertujuan untuk membuat diagnosis, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit.































No comments:

Post a Comment